HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Garderob

Allmänt

Har äntligen fått lite ordning på mitt sidorum. Det är ganska jobbigt att ha en stor garderob eftersom det ofta blir väldigt rörigt där inne. Men skall försöka hålla det fint tills jag flyttar. I andra delen av mitt sidorum har jag en liten salong. Så nu fick ni en liten titt.
make gifs


2012-05-14 @ 23:08:33
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback