HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

It will rain

Allmänt

Nu börjar jag äntligen må bra igen, har vart sjuk i veckan. Men har hunnit med att sminka för tidningen Metro, dom skulle ha ett event. Har även sminkat showgirl på Evelina, kommer upp bilder snart, har dock inte fått bilderna själv ännu.
Nu skall jag äntligen lägga mig isängen, skall upp tidigt och göra fransar, och kvällen skall avslutas hos Walter! Bloggar mer imorgon, hoppas ni får en härlig fredag kväll i regnet!


2011-12-10 @ 00:34:38
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback