HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Mysdag

Allmänt

Började dagen med skola som vanligt, slutade tidigt så jag hängde på gymmet ett tag, känns skönt att man har kommit igång lite smått! Mer träning skall det bli. Nu sitter jag här med Cody, vi har precis masserat varandra, jag är väldigt stel så det var väl inte det skönaste ibörjan. Nu snart skall vi lägga oss och kolla på tv, imorgon är det jullov. Skall bli hur skönt som helst!


2011-12-20 @ 00:49:30
  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

skönt med lov :)

2011-12-20 @ 00:52:21
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback