HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Summerlove

Allmänt
Är inte alls trött på vädret, tycker det är jättemysigt att gå ut i ösregn och storm!. Igår tog det en bra stund att komma hem eftersom bron var avstängd, jätteproffsigt!. Nu snart skall jag fixa mig till 20årsfesten som jag och Frida skall gå på. Skall bli rockigt, men hade helst inte gått ut i värdet om jag hade fått välja själv. Väldigt givande inlägg, hoppas att någon har lärt sig något iallafall haha.


2011-12-10 @ 15:10:36
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback