HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Too Faced Lip Injection Extreme

Tips
Nu jag har testat en del Lip Plumper, och tycker att det funkar för stunden. Men den här sista jag fick skall tydligen vara den bästa på marknaden när det gäller läppglans. Jag tycker att den funkar och ett stort plus är att den inte gör lika ont. Smärtan går över fort, och att läpparna inte torkar ut. För er som vill testa den här produkten så finns den att köpa på http://eleven.se/, priset ligger på 290:-


2011-12-29 @ 23:30:34
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback