HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Det är evighetssekunder

Allmänt

Idag har jag insett hur tråkigt det är att vara hemma och inte göra någonting. Blir rastlös alldeles för lätt. Städade mitt rum och det tog ca 30 minuter, och sen har min dag vart död. Jag förstår inte heller hur man kan vara en hemmafru. Det såg jätte lockande ut när jag kollade på Hollywoodfruar, och det såg ut som rena drömmen. Så det är nog verkligen ingenting för mig!. Bra att jag insåg det nu!. Så slipper jag tjata mer om att jag vill bli en hollywoodfru. Nu skall jag GÖRA mat, som man gör som hemmafru, önskade att jag kunde göra bättre mat än vad jag kan göra. Men det räcker alldeles perfekt för mig haha. Hoppas ni tjejer där ute som sitter hemma varje dag, inser att det finns mer än så att göra!. UT MED ER!


2011-11-07 @ 16:02:09
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback