HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Bad

Allmänt

Så tråkigt att mitt favoritprogram är slut, måndagen blev genast mycket segare. Idag har jag pluggat hela dagen på Huden, så har ni frågor så lär jag kunna svara på dom. Snart skall jag snart krya ner isängen och kolla på tv. Hoppas att det finns något som kan göra dagen lite roligare. Nu har jag klagat färdigt!


2011-10-17 @ 22:02:44
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback