HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

God natt

Allmänt

Nu är det på tiden att stänga ner datorn. Imorgon hoppas jag att jag kan blogga genom telefonen utan att det laggar. Jag antar att jag skall till gymmet en stund, men får se om förkyldningen blir bättre än vad den är idag. Hoppas eran dag har vart bra, precis som min.. haha. Hang on baby.


2011-10-25 @ 00:23:47
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback