HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Min fredag

Allmänt

Det blev väldigt många bilder på det tidigare inlägget. Äntligen gick det att blogga genom telefonen, men då strular det ändå, men nu vet ni iallafall hur det gick för min herrfön. Efter våran korta skoldag, fick vi styla på Incontro. Blev ganska sent där. Så min kväll blev inte rockigare.

Sminkade Frida till Incontro.


2011-10-23 @ 12:36:51
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback