HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Pilot

Allmänt

Det är så typiskt att Thailand resan inte bllev av med tjejerna, det skulle vart hur skönt som helst att få åka iväg ett tag. Speciellt värmen!. Jag är så trött på regn och speciellt att man fryser hela tiden, för vinterjackan är ju alldeles för varm?. Känner att det inte är min dag idag, som ni kanske märker. Men nu skall ni få se en jättebra bild, som min bror har redigerat! Han är så duktig!


2011-10-20 @ 21:28:29
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback