HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Portfoliodag

Allmänt

Idag kommer det bli en rolig idag, skall fota till min portfolio. Min modell är Evelina, en otroligt fin tjej. Henne skall jag sminka och styla håret och även fixa kläder. Sedan skall vi åka till ett Garage med Motorcyklar, där skall hon fotas. Hoppas det blir som jag har tänkt mig. Skall försöka filma lite, så ni får se hur det har gått idag.


Detta är pappas hoj, men den kunde vi tyvärr inte använda idag.


2011-10-19 @ 09:16:27
  

Kommentarer
Postat av: sannaKarlsson

Grymtchichi!!

2011-10-19 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback