HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Time after time

Allmänt

Sitter i datasalen och skall försöka skriva lite på min raport. Vet inte riktigt hur jag skall börja, men skall skriva om en tavla. Inget jag har valt själv. Senare ikväll skall jag jobba, inte speciellt pepp på det. Men det är bara tre timmar, så det duger. Förstår inte vad som håller på att hända, är trött hela tiden, och vill bara bort härifrån. Vill ha sommar, vill åka bort, använda lättare kläder. Jag kan dock inte gilla läget. Men hoppas att ni längtar tills vintern kommer, så kanske ni uppskattar det mer än mig. Nu skall jag försöka hitta på något att skriva om tavlan. Det är inte det lättaste. hang on


Summerlove


2011-10-27 @ 13:57:22
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback