HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

M.A.C - Costa Chic

Tips

Hittade en M.A.C butik i New York, och kände att jag var tvungen att köpa något, så jag fick med mig ett läppstift med färg. Är själv lite förvånad att det blev färg, eftersom jag alltid väljer att ha ljusa läppar. Vet dock inte hur ofta jag kommer använda det, men det var iallafall fint! det var något billigare i USA!.




2012-04-16 @ 16:06:35
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback