HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

New York

Allmänt

Hemma från New York, så det är därför bloggen vart uppdaterad så dåligt. Mitt internet från hotellet vad inte det snabbaste jag surfat på. Så fick hoppa det. Min resa har vart jättebra, och alla borde åka dit, för det är väldigt mycket att se. Shoppingen gick alldeles utmärkt, och ni tjejer kommer älska stället. Finns även outlet där är det billigare, och det är samma saker där som det är inne i city. Har även sett på hockey, det var en upplevelse, men blev förvånad hur tyst det var på läktaren under matchen. Men tyvärr så vann Washington dc. Har sjukt mycket bilder, men har dom dock inte på min dator ännu, så får lägga ut bilder snart!.




2012-04-12 @ 17:15:06
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback