HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

ögonbryn

Tips

Fråga: Du målar ju dina ögonbryn men penna. Tänkte höra om du hade tips på någon bra, nått speciellt märke? En som sitter bra och inte smetar ut sig så lätt, om man råkar komma åt med fingrarna eller så :)

Svar: Det är lätt att det smetar ut sig ifall man använder penna, men jag personligen tycker att det är lättare att forma mina egna bryn så. Men sminkar jag någon annan så använder jag mig alltid av ögonbrynsskugga och ibland en fuktad pensel (snedskuren make up pensel), beror lite på ifall jag vill ha det lite skarpare. Det rekommenderar jag dig ifall du vill att färgen skall sitta bättre!


2012-04-17 @ 20:31:33
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej tack, men jag gillar inte skugga. Därför fråga jag om penna. Något speciellt märke du tycker är bra? :)

2012-04-17 @ 22:03:56
Postat av: Cherie

Jag gillar märket M.A.C och där kan jag rekommendera en ögonbrynspenna, den är lite mjukare men mycket piggment. Annars kan du köra på H&Ms, har haft den ett bra tag och alltid vart nöjd. Se till att använd borsten som finns i andra änden för att få till brynen perfekta!

2012-04-17 @ 23:43:13
URL: http://julytwentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback