HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Ger mycket VOLYM

Tips
Jag har testat en del volympulver, och Sachajuan blev min favorit. Jag tycker själv att det är jobbigt att arbeta med en produkt som blir alldels för sträv och klibbig. Denna produkten blir mindre sträv och ger mycket volym. Var noga med att skaka produkten innan du använder den, då får man bäst effekt. Passar alla typer av hår och är lätt att jobba med!.

2012-08-24 @ 22:11:00
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback