HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Airbrush Make Up

Tips

I veckan kände jag på att måla lite med en Airbrush. Det behövs en del träning för att veta hur mycket färg som kommer, och hur nära man håller. Men det var väldigt roligt&hade så gärna viljat kunna sminka med en Airbrush, så jag skall börja lite smått. Eftersom jag har tillgång till allt som behövs. Att lägga en bas verkar inte jättesvårt, om du vet hur mycket färg som kommer. Nu skall jag inte säga för mycket, men det skall bli roligt att börja lite smått!

 





2012-02-20 @ 12:41:16
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback