HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Dear John!

Allmänt
Innan jag somnade igår så kollade jag på "Dear John", har hört att den skall vara jättebra. Så kände att jag var tvungen att se den. Jag måste bara se den igen, hur bra som helst&man blir ju kär i paret haha. För er som inte har sett den. NI måste se den&ni andra som inte vet vad kärlek är. BORDE verkligen kolla på filmen!










2012-02-10 @ 12:44:13
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback