HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Ett till försök med tandblekning

Allmänt

Idag skall jag börja med tandblekningen igen, och se ifall det blir några nyanser vitare. Jag tycker att dom kanske blev något vitare första gången, men inte så att man så jätte skillnad, men värt ett försök till. Så nu kör jag två veckor till, 10 minuter, 2 gånger om dagen. Så funkar det så skall jag rekommendera den till er andra!




2012-02-11 @ 10:25:20
  

Kommentarer
Postat av: Tandblekning Hemma

Alltid lika spännande med tandblekning... Vilket märke kör du med?

2012-02-13 @ 06:59:40
URL: http://www.tandblekninghemma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback