HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Kan jag, så kan du!

Allmänt

Tränar väldigt intensivt och hoppas inte att jag kommer tröttna. Kör crosstraniner varje träningspass, känner att det börjar bli lättare för varje gång, något som är skönt!. Självklart kör jag styrketräning, men det blir lättare vikter, men fler gånger. Man börjar se resultat. Det gör det lättare att få motivationen, det är aldrig roligt att sätta igång, men kör bara så kommer du komma in i träningen, ganka så fort. Sätt på musik som peppar så går tiden fortare. Första bilden är från sommras, tränade ganska mycket ett tag, som man kanske ser på bilden. Kunde knappt själv förstå det!. Men kör på. Kan jag, så kan du!






 

 


2012-02-02 @ 22:42:06
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback