HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Lördag

Allmänt
Inläggen blir lite ifel ordning, men hoppas inte att det gör något!. Känner att jag ligger efter lite. Igår var det lördag och då tränade jag mitt sista pass för denna veckan, det blev träning måndag- lördag. Fråga mig inte hur jag orkar!. Sedan träffade jag tjejerna, det var jättemysigt. Kom hem ganska sent och då var det bara att slänga sig i sängen.


2012-02-05 @ 14:21:18
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback