HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Emergenza Festivalen- ALL IN VAIN

Allmänt

Förra helgen skakade Fryshuset i Stockholm när All in Vain spelade. Det är ett band som spelar Metalcore, så höj volymen och få ut din ilska haha. Det kanske inte är min musiksmak, men tycker att det är grymt musik, eftersom min bror spelar i bandet!. All in Vain kom trea i tävlingen (Emergenza Festivalen), och det innebär att dom är i semi-final. Återkommer när tävlingen fortsätter. All in Vain kommer köra ett gigg i Göteborg, och det går inte att missa. Jag lovar att hålla er uppdaterade. Killarna är så grymma att det skall till och med släppa en skiva som kommer i VÅR. ROCK ON BABY.


2012-01-18 @ 10:00:45
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback