HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Frisyr

Portfolio
Idag har jag övat på en frisyr, skall dock göra om den lite. Jag har använt mig av två toffsar som gör att det är lättare att fästa nålarna och att håret håller sig på plats. I detta fallet är det noga att frisyren är hållbar eftersom den skall hålla sig lika fin hela kvällen. Så använd mycket hårspray som passar, och korsade nålar.


2012-01-09 @ 21:50:52
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback