HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

It´s a fight

Portfolio

Igår gjorde jag en make up&fixade håret på Karolina. Det blev en intensitetskugga i brun/svart och ljusa läppar, eftersom jag ville lägga mycket fokus på ögonen. Håret satte jag bara upp i en slät toffs. Kroppen oljade jag in med oliv olja, luktade dock inte så gott efteråt. Men det blev perfekt när man skvätte lite vatten när man var färdig med oljan. Jag är otroligt nöjd&allt blev som jag hade tänkt mig. Tusen tack till Jamie som redigerade bilden så himla bra!.


2012-01-17 @ 20:52:15
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback