HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Karolina är min modell imorgon!

Allmänt
Har precis hämtat röda boxningshandskar till plåtningen imorgon. Karolina skall vara modell och det kommer bli utan tvekan kanon!. Hon skall oljas in i olja, skall bli spännande och se hur det ser ut på bild. Ljuset kommer bli bra eftersom vi fotar i en studio. Nu skall jag packa ner allt som jag behöver imorgon, Hang on baby


2012-01-15 @ 23:44:09
  

Kommentarer
Postat av: Bella Davis

hej snygging! vad tycker du om denna Chanel säng? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback