HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Mer uppdatering skall bli

Allmänt
Hade tänkt uppdatera bloggen lite mer än vad jag gjort i helgen. Tycker det är så tråkigt att blogg.se appen är så dålig att det inte går att ladda upp inlägg för det är fel på bildformatet (funkar ibland&ibland inte). Nästa vecka är det stylist-sm, har bestämt mig vad jag skall göra så nu i veckan jag skall hyra kläder till min modell. Fanns dock bara i en storlek så hoppas att det passar.


2012-01-31 @ 22:15:00
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback