HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Nu börjar garderoben lika något

Tips

Nu har jag börjat få ordning i garderoben, men har fortfarande en hel del kvar. Det skall rensas och slängas, jag hoppas inte att det blir så mycket. Eftersom jag har svårt att slänga kläder, för att jag brukar ångra mig. Rekommenderar att ha kläderna på galjar. Det är mycket lättare och hitta, och det ser fräschare ut.


2012-01-18 @ 22:25:25
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback