HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Outfit bild?

Allmänt

Har fått frågor om varför jag inte lägger upp outfit bilder. Kan säga rakt av att jag har väldigt bråttom på morgonen när jag skall upp tidigt. Då har inte ens tanken funnits att jag skall ställa mig framför kameran. Men skall försöka få upp lite fler bilder på vad jag har på mig. Idag testade jag faktist att ta en outfit bild, hade lite tid över. Men det är ingen bild jag kan använda, blev inte som jag hade tänkt mig, så ni får nöja er med denna bilden. Hur som helst så hoppas jag att ni hade haft en bra dag. Jag är väldigt trött efter jobbet. Men innan jag lägger mig i sängen så skall jag städa och damma av i rummet. Fick hem min klänning som jag beställt hos Nelly.com idag, så skall ta en bra bild när rummet är städat och kameran är redo. Hang on baby

 


2012-01-05 @ 23:56:04
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback