HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Portfolio bild!

Portfolio

Nu har jag låtit min bror redigera denna bilden som vi tog för ett bra tag sen. Jag tycker att bilden blev jättebra nu eftersom man ser sminket väldigt tydligt (det viktigaste på bilden). Ännu en superbra bild till min portfolio. Om du vill ställa upp som modell för en plåtning så är det bara att maila mig på: [email protected]



 


2012-01-15 @ 09:56:48
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback