HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Projektarbete

Portfolio

Nu är det en ny dag och sitter och skriver på mitt projektarbete. Har valt att göra en portfolio, där jag visar upp vad jag är bra. Så det lär komma upp fler bilder. Ikväll blir det jobb eftersom det är hockey, men innan det skall jag sminka, vet dock inte vad det är för sminkning vi skall göra idag. Men det är alltid lika roligt! Nu skall jag skriva klart rubriken och sedan slänga av datorn. Hoppas ni får en trevlig dag!


2012-01-18 @ 09:35:48
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback