HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Svar på några frågor!

Allmänt

Hej Cherie. Jag undrar vad du tar för fransförlängning? samt hur länge håller det? och hur mycket tar du för påfyllning? Kram

Svar: Hej! Ett nysett kostar 500:-. Man bör fylla på fransarna efter ca 3 v. För att få samma effekt som första gången. Eftersom man tappar fransar successivt. En påfyllning kostar mellan 250-300. Beror på hur mycket fransar du har kvar.


Hej!. Varför bytte du blogg? Jag skulle vilja se lite outfit-bilder. Du verkar ha så bra stil, när man ser på dina kollage. Kram Anna!

Svar
: Hej Anna!. Den var så utspridd och kändes inte lika seriöst att fortsätta blogga på den. Ville börja om!. Vad roligt att höra, jag skall försöka slänga upp mer bilder på mina kläder! Ha det så bra.


Cherie!. Jag skulle vilja ha bra tips på klädaffärer. Jag älskar din stil. Ha det bäst/ Sandra

Svar: Hej Sandra!, Jag tycker att Fiorucci och Zara har väldigt bra kläder. Så kolla läget! Ha det fint


Hallå. Om jag har tunnt, hängande och ganska kort hår. Vad skulle du rekommendera för produkter? Och vart finns dom att köpa? MVH Maria Andersson

Svar
:Hej Maria. Jag rekommenderar att du tvättar håret med volym schampoo samt balsam&fönar håret med ett bra värmeskydd (Grazette of Sweden- Crush Nr 9).  Sedan använder du en produkt från Schwarzkof som heter Blond me (volume miracel cream). Och sedan börjar du föna håret, så skall du se att det känns fylligare och lite strävare!. Köp en bra tuperingskam och tuppera försiktigt i hårbotten, och applicera ett volympulver från Maria Nila i hårbotten. Det är mitt bästa tips till dig!.


Hej. Mitt namn är Laila. Jag skulle vilja börja träna. Har aldrig tränat. Har du några tips?. Vad får dig att träna?. Är du en träningstjej?. Hejhopp, tacksam för svar.

Svar
: Hallå Laila!. Jag har väl tränat från och till. Men nu börjar jag tycka att det är roligt. Min bror är nog drivkraften till att jag går dit så ofta. Jag hoppas jag blir en träningstjej snart, det har börjat bra!. Hoppas svaret hjälpte dig lite!


Hej Vackra du!. Jag älskar din blogg, och jag tycker din hy är så fin. Använder du några produkter? Kram Johanna

Svar
: Hej Johanna. Vad roligt att höra!. Hoppas du får ut någonting av bloggen. Oj tack!. Nej jag använder mig inte av några speciella produkter. En vanlig smink borttagning från Loreal och hudkräm från Nivea. Jag har haft tur som inte har problem med hyn. Så kan tyvärr inte ge några bra tips!


Hej Wandroph. Vad föredrar du hos en kille? Jag har sett att du bloggat om killplagg. Så jag tror liksom att kläder har stor betydelse? har jag fel?. ha de gött /Anton

Svar
: Hallå Anton!. Jag gillar killar som är spontana, har en galen humor och är hur go som helst!. Ja jag tycker utsidan spelar roll. Eftersom jag själv är så noga med vad jag sätter på mig. Så det är stort plus ifall killen har bra klädstil. Ha det fint!


Hej Cherie! Jag tycker du har fylliga läppar, så varför testar du massa lip plumper? Ha de fint Karin

Svar
: Tjena Karin!. Jag har inget emot mina läppar, tycker det är roligt att testa nya saker. Jag tycker det är fint med fylliga läppar till en viss gräns. Därför jag håller mig till läppglansen!.


Hej. Jag undrar hur det går för tandblekningen du köpte? Blev det någon skillnad? Rekommenderar du den. Tacksam för svar. Vickan

Svar
: Hej Vickan!. Jag har faktist inte testat den ännu haha. Har haft så mycket annat att tänka på. Men börjar imorgon, så jag får lite press!. Jag återkommer!



Nu är jag alldeles för trött för att svara på mer frågor. Men Kommer svara på er andra som också har ställt frågor en annan dag. Tack för idag och god natt!


2012-01-04 @ 02:07:45
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cherie, hej igen. Hoppas verkligen vi kan ta den dör fickan. Ser fram emot att höra några fräckisar :) så att jag kan dra dom för min familj nästa nyår! Tack tack du är en finis

2012-01-04 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback