HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Träning

Allmänt
Idag är jag helt slut i kroppen, har vart på gymmet två gånger idag. Förstår inte själv hur jag orkar det, men är så insatt i att jag måste träna. Så nu detta året skall bli ett kanon år!! Väldigt bra början måste jag säga. Hoppas ni har haft två bra dagar på ert nya år!. Imorgon skall jag jobba, något jag inte gjort på jättelänge, har vart skönt att vara ledig. Men nu börjar verkligheten igen, välkommen!


2012-01-02 @ 23:27:35
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback