HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Trött

Allmänt

Nu är jag trött! Har precis lagt mig i sängen för att kolla andra perioden! Rummet blev städat och tavlorna är uppe på hyllorna! Bilder kommer imorgon! Testade även klänningen, satt bra, men väldigt urringad. Somnar när som helst! Bilden ni ser nedanför är på tavlorna jag gjort ikväll! God natt och hoppas Sverige vinner!!


2012-01-06 @ 03:01:00
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback