HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Can´t help

Allmänt

Tiden går jättefort, har insett att jag har använt mig av nässpray mer än 1 år. Det värsta är att jag inte är förkyld utan det täpper till hela tiden. Har fått en smäll på näsan för några år sen&tror att jag har fått en snegång, därför blir det lättare täppt. Men som tur så hjälper nässprayen, men jag är beroende så jag kan inte gå utan nässpray, har alltid en i väskan och en vid sängkanten. Jag förburkar en förpackningen väldigt fort&nu börjar det bli värre. Det svider så fort jag får nässpray i näsan, och det kliar oavbrutet. Det värsta är att jag nyser hela tiden. Jag har vart hos läkaren EN gång, och då fick jag recept på en nässpray som skulle göra detta bättre, men det skulle hjälpa efter 2 veckor. Alltså jag skall få på täppt i två veckor för att det "kanske" skall bli bättre. Så jag har inte kännt att jag orkar gå täppt så länge. Jobbigast är när man skall sova. Jag tror verkligen inte att jag är ensam om detta, men det är dumt eftersom det bara blir värre..



2012-01-22 @ 17:16:39
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback