HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

1 Week. Tooth Whitening System

Allmänt

Ikväll skall jag äntligen testa tandblekningen, man måste göra det i 7 dagar innan man ser resultat. Jag har precis värmt upp skenorna man skall ha i munnen med gel på. Det var svårt att få skenan bra eftersom den inte formades så fort. Men efter några försök så fick jag till båda två. Så ikväll skall gelen i och jag hoppas på att 10 minuter går fort


2012-01-04 @ 20:59:36
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback