HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Back

Allmänt
Känns som en bra dag att börja blogga på. Har haft ett uppehåll eftersom jag har haft mycket att göra. Men nu börjar det släppa lite smått. Veckorna går så fort och har insett att jag inte slängt upp mycket inlägg. Men är tacksam att ni fortfande besöker min blogg. Men nu skall jag sätta igång!


2012-03-15 @ 21:20:29
  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint foto vännen

2012-03-17 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback