HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Blond på fredag!

Allmänt

Nu har jag bokat tid hos min frisör Karolina. Har velat länge om hur jag skall färga det. Men nu har jag bestämt mig för att göra det ljusare och skippa mörka slingor!. Så nu längtar jag tills att det skall bli fredag så jag blir fin i håret!

Finaste Karolina!


2012-03-28 @ 13:02:19
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback