HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Finns inga "men". Just do it

Allmänt

Kan knappt förstå det själv att jag var ute och sprungit i 30 minuter. Måste säga att det var väldigt jobbigt, men hoppas turen känns bättre imorgon. Sen blev det 20 min Powerwalk, det kändes lite skönare haha. Nu sitter jag vid bryggorna, först nu känns det bra att man har plågat sig själv lite.


2012-03-26 @ 14:53:35
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback