HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Ny tandblekning på G

Tips

Som ni kanske märker så vill jag testa det mesta, och nu skall jag ge BrilliantSmile en chans. Har hört att de skall vara en av det bästa inom tandbleking, så upp till bevis. Så jag skall köra med tandkrämen, det känns mest bekvämt. Man skall använda krämen dagligen och resultat efter en vecka. Så jag återkommer om en vecka.


2012-03-23 @ 23:54:54
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback