HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Sick..

Allmänt

Man kanske borde krypa ner isängen istället för att sitta framför datorn. Känner att jag tryckt i mig alldeles för mycket halstabletter. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon. Skall börja komma igång med bloggen igen, har saknat det lite. Nu skall jag alldeles strax stänga ner datorn, och blogga från telefonen. Har sett att appen har uppdaterats och den verkar funka mycket bättre, så får hoppas på fler inlägg därifrån.



2012-03-18 @ 23:18:31
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback