HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Bryn

Tips
linda om Plocka bryn:
jag tycker att det är svårt att få brynen lika, hur gör man då?
jag skulle vilja ha den formen på brynen som du har dom är väldigt snygga :)


Det kan vara svårt att få brynen att se exakt lika dana utan att fylla i dom. Det är viktigt att man nopprar bort hårstrån som inte skall vara med i formen. Skippa gärna ögonbrynskniv, det växer ut fortare och det är svårar att noppra bort små håstrån. Mät med pincetten för att få ideal bryn. Jag fyller bara i mina bryn längst fram, och det gör jag med en ögonbrynspenna, varje dag. Man kan även ha en fuktad pensel, men på mig tycker jag att det blir bäst med en penna!. Testa er fram, men gör en ögonbrynsform som passar ditt ansikte. Det är viktigt!


2012-03-07 @ 22:01:06
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback