HEM    Allmänt    CHERIE DE SIGN    Fashion    Fransförlängning    Portfolio    Tips    null   
Namn:
Cherie Wandroph

Född:
23 Juli

Bor:
Göteborg

Utbildning:
studerar tredje året på Burgårdens
gymnasium, inriktigt Hår- och make up stylist.

Hobby:
fransförlängning och hårexstensions

Övrigt:
Springer upp och ner på Avenyn i mina Primeboots.

Kontakt:
[email protected]

Lets go

Tips
Har fått en del frågor om min träning, kan svara här istället för att maila tillbaka. Mitt mål är att träna 4-5 gånger i veckan, men vissa veckor blir det självklart mindre. Jag börjar med att springa i 20-30 minuter varje pass. Börjar få ont i mina knän igen, så kan hända att jag får köra crosstrainer efter några minuter på bandet. Det är lite från dag till dag. Sedan kör jag styrketräning, och där har jag inga bestämda dagar vad jag skall träna. Så kör vad jag känner för. Man skall träna hela kroppen, har jag fått höra ett antal gånger. Så glöm inte det!


2012-05-06 @ 19:18:58
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback